AcasaportalCalendarGalerieFAQCautareMembriGrupuriInregistrareConectare




//
Distribuiţi|

Re: [Quest] Cumpara Vrajeste Obiectul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos
AutorMesaj
Fondator
avatar

Rank: Fondator
Mesaje : 545
Multumiri : 6
Data de inscriere : 14/02/2012
Varsta : 21
MesajSubiect: Re: [Quest] Cumpara Vrajeste Obiectul Vin Mar 01, 2013 6:57 am

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine][Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

Cod:
    quest switch_fix begin
                    state start begin               
                            when 9003.chat."Vrajeste Obiectul" begin
                                    local pcLevel = 15
                                    local minItem = 1
                                    local maxItem = 200
            local itemValue = 71084
                                    local singleCost = 2000
                                    say_title("Administrator Vrajeste Obiectul:")
                                    say("Buna, eu sunt administratorul Vrajeste Obiectul.")
                                    say("Cu ajutorul meu, vei primi niste Vrajeste Obiectul  la alegerea ta")
                                    say("Pentru  a schimba bonusurile de pe iteme.")
                                    say_item_vnum(itemValue)
                                    say_reward("Introduceti câte Vrajeste Obiectul vreti,")
                                    say_reward(string.format("reamintit ca acest lucru trebuie sa intre %d e %d", minItem, maxItem))
                                    local quant = math.floor(tonumber(input()))
                                    if quant < minItem or quant> maxItem or quant == nil then
                                            say_title("Administrator Vrajeste Obiectul:")
                                            say("Îmi pare rau, numarul introdus nu este valid.")
                                            say_reward(string.format("Suma trebuie sa fie între %d e %d", minItem, maxItem))
                                            return
                                    end
                                    say_title("Administrator Vrajeste Obiectul:")
                                    say("Ei bine, ati introdus numarul corect.[ENTER]")
                                    say_reward(string.format("Numarul de Vrajeste Obiectul: %d", quant))
                                    say_reward(string.format("Nivel necesar: %d", pcLevel))
                                    say_reward(string.format("Nivelul tau: %d", pc.get_level()))
                                    say_reward(string.format("Costa pentru un singur Vrajeste Obiectul: %d Yang.", singleCost))
                                    say("")
                                    local price = quant*singleCost
                                    say_reward(string.format("Cost total: %d Yang.", price))
                                    say("")
                                    say("Introduceti codul pentru a primi elementul ales.")
                                    local psw = number(10000,99999)
                                    say_reward("Codice: "..psw)
                                    local check = tonumber(input())
                                    --controlli--
                                    say_title("Administrator Vrajeste Obiectul:")
                                    if check != psw or check == nil then
                                            say("Codul introdus nu se potriveste.")
                                            say("Introduceti-l corect data viitoare.")
                                            return
                                    end
                                    if pc.count_item(itemValue) > 0 then
                                            say("Nu poti primi alte Vrajeste Obiectul")
                                            say("Prima data foloseste cele din inventar.")
                                            return
                                    end
                                    if pc.get_gold() < price then
                                            say("Nu aveti suficienti bani.")
                                            say("Revino când ai suma necesara")
                                            return
                                    end
                                    if pc.get_level() < pcLevel then
                                            say("Nu au nivelul necesar pentru a continua.")
                                            say("Reintoarcete înapoi când ai nivelul necesar.")
                                            return
                                    end
                                    -- end control--
                                    say("În regula, ai primit Vrajeste Obiectul!")
                                    say_item_vnum(itemValue)
                                    pc.changegold(-price)
                                    pc.give_item2(itemValue, quant)
                            end
                    end
            end

Citat :
Un multumesc, primesc si eu ? !



Salut Vizitator Ai postat un numar de 0 mesaje
Te-a inscris pe data de
Ultima vizita a fost in
Si sa il salutam pe TheBaster , ultimul membru inregistrat pe x-Metin
Respect Vizitator


[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://x-metin.forumer.ro

Re: [Quest] Cumpara Vrajeste Obiectul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: Resurse Metin2 :: Tutoriale & Ghiduri-